D.C. Media Networks extends online marketing team

D.C. Media Networks (DCMN) recruits Lukas Hordynski for extending the online marketing team. The Berlin based agency DCMN increases in competence by focusing on performance oriented CPX campaigns.

D.C. Media Networks extends online marketing team

New in the DCMN team: Online Marketing Manager Lukas Hordynski

Thirty years old Lukas Hordynski with polish background studied applied informatics at Fachhochschule Brandenburg and formerly worked for Medici-Internet AG as an online marketing project manager implementing technical marketing requirements for Poland and Italy. At BadAd GmbH, which is specialized in lead campaigns for the german speaking countries (Germany, Austria, Switzerland) and Poland he was the managing director.

Online marketing manager at DCMN
With the beginning of january 2014 Lukas Hordynski starts working as an online marketing manager for D.C. Media Networks. Being responsible for the increase of data driven CPX campaigns in european countries he will focus on the growth of the publisher network of D.C. Media Networks.

D.C. Media Networks ist eine unabhängige und inhabergeführte Kommunikations- und Mediaagentur. Für Kunden aus dem Digital Commerce realisiert D.C. Media Networks datengetriebene und crossmediale Kampagnen über die Hauptkanäle TV, Online und Mobile. Die stark performance-orientierte Agentur mit Sitz in Berlin hat 15 festangestellte Mitarbeiter und arbeitet europaweit mit einem Team von Experten. D.C. Media Networks wurde 2010 von Andreas Dengler und Matthias Riedl gegründet. Beide haben zuvor selbst als Unternehmer im Bereich Digital Commerce gearbeitet.

Kontakt:
D.C. Media Networks
Marie Wildermann
Pappelallee 78/79
10437 Berlin
0176 311 298 56
press@dcmn.com
http://www.dcmn.com