Strong Community Growth Marks Successful EMEA Customer Program

Saba Announces the Spring Dates of its EMEA Customer User Group Program

Bracknell, UK, April 15 – Saba (OTC Pink: SABA), a global leader in next-generation cloud solutions for talent management, today announced the details of its next series of EMEA Customer User Groups. Saba Customers can attend meetings in London, Munich, Johannesburg, Warsaw and Paris. Keynote speakers at some of the events include Randolph Barr, Saba Chief Security Officer and Amar Dhaliwal, Saba Chief Evangelist.

By participating Saba customers can:

-Get the latest on product and services developments
-Access the broad knowledge base of experienced
-Saba customers Network with fellow professionals to maintain an on-going information exchange
-Communicate directly with the Saba Management Team
-Hear from special guest speakers on current industry issues and trends

„The Saba User Groups provide customers with a forum to discuss best practices, share expertise, learn about Saba Products and provide direct feedback to the Saba Management team. The User Group also gives customers an opportunity to network with their fellow peers.“ commented Leo Hanna, senior vice president and general manager Saba Software, EMEA. „We are delighted that the EMEA customer program is growing rapidly and working with our dedicated European partner network, we look forward to announcing more dates and locations in the future.“ He concluded.

Dates and locations for the User Groups are:
-London, 30 April
-Munich, 6 May
-Warsaw, 12 May, with partner Betacom
-Johannesburg, 14 May, with partner LMRG
-Paris, 10 June

Supporting Resources
-Visit Saba: www.saba.com
– Follow Saba on Twitter: @SabaSoftware Bildquelle: 

Informationen zu Saba
Saba (OTC Pink: SABA) ist ein weltweit führender Anbieter von zukunftsweisenden Cloud-Lösungen für das Talentmanagement. Das Unternehmen hilft Organisationen, ihre Arbeitsweise von Grund auf zu verändern, indem es kontinuierliches Lernen sowie die Einbeziehung und Weiterentwicklung aller Beteiligten (Mitarbeiter, Partner und Kunden) über ein gemeinsames Netzwerk fördert. Saba unterstützt die neue Arbeitswelt durch Lösungen für Schulungen, Leistungsübersichten, Nachfolgeplanung, berufliche Entwicklung, Personalplanung und Vergütung unter Einsatz moderner Technologien wie Social Media, Collaboration, Mobilangebote und Gamifizierung. Die Lösungen von Saba basieren auf der Saba Cloud-Plattform, einer hochgradig skalierbaren Architektur, die alle Skalierbarkeits-, Leistungs- und Sicherheitsstandards der Branche übertrifft. Das Unternehmen unterstützt derzeit mehr als 31 Millionen Benutzer bei 2.200 Kunden in 195 Ländern und in 37 Sprachen. Weitere Informationen erhalten Sie auf der Website www.saba.com.

Saba Software
Christian Förg
Nymphenburger Strasse 4,
80335 München
+49 (0)89 208 027 380
cfoerg@saba.com
http://www.saba.com/de

Saba Software
Christian Foerg
Saba Software GmbH, Nymphenburger Strasse 4,
80335 München
+49 (0)89 208 027 380
cfoerg@saba.com
http://www.saba.com/de